Mohito – Zwroty W Sklepie Internetowym

Klienci sklepu Mohito mają 30 dni na darmowy zwrot towaru zakupionego przez Internet. Termin ten liczy się od momentu otrzymania zamówienia. Konsument może również skorzystać z możliwości zwrócenia produktów kupionych online w sklepie stacjonarnym. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz bezpłatne odesłanie zamówienia jest możliwe po uprzednim wypełnieniu stosownego formularza, znajdującego się na koncie klienta.

Sklep Mohito zaznacza, że przyjmuje jedynie zwroty produktów, które nie posiadają oznak użytkowania i są opatrzone we wszystkie oryginalne metki.

Konsument ma możliwość dokonania zwrotu przez Paczkomaty InPost. Wystarczy, że w panelu klienta odnajdzie zamówienie, które chce zwrócić, a następnie kliknie przycisk “Zwrot” i wybierze opcję “Zwrot przez Paczkomat”. Pozostaje jeszcze tylko wypełnienie formularza zwrotu. Wygenerowany zostanie kod zwrotu, ważny przez 14 dni, który jest niezbędny do nadania przesyłki zwrotnej przez Paczkomat. 

Do zwracanych produktów należy dołączyć fakturę lub kartkę z ręcznie napisanym numerem zamówienia. Jeżeli przesyłka jest zwracana w paczce, w której została dostarczona trzeba pamiętać o usunięciu starej etykiety adresowej. W widocznym miejscu należy napisać otrzymany mailem lub smsem kod zwrotu. Pozostaje jeszcze tylko nadanie paczki w najbliższym Paczkomacie InPost przy pomocy kodu zwrotu.

W sklepie Mohito zwrot możliwy jest jeszcze w punktach DHL Parcel, czyli między innymi w salonach prasowych Inmedio, sklepach Żabka czy na stacjach benzynowych. W tym przypadku w celu nadania przesyłki należy wejść na stronę DHL i wypełnić wymagane dane, a następnie wygenerować etykietę zwrotną. 

W przesyłce oprócz zwracanych produktów powinna się też znaleźć faktura lub kartka z ręcznie napisanym numerem zamówienia. Również i w tym przypadku należy pamiętać, że przy ponownym wykorzystaniu opakowania, w którym klient otrzymał zamówienie, konieczne jest usunięcie starej etykiety adresowej. Na paczce powinna zostać umieszczona wydrukowana etykieta zwrotna. Po wykonaniu tej czynności należy zanieść paczkę do najbliższego punktu DHL Parcel.

Przesyłka zwrotna może również zostać nadana za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów: https://wygodnezwroty.pl/mohito

Mohito Zwroty W Sklepach Stacjonarnych

Mohito umożliwia również zwrot towaru zakupionego przez Internet w sklepach stacjonarnych. Wystarczy zabrać ze sobą produkty do zwrotu oraz numer zamówienia, który znajduje się między innymi w treści maila wysłanego z potwierdzeniem dokonania zakupu. Sklep prosi o zwracanie ubrań bez kartonowego opakowania, w którym zostały nadane. W przypadku tej formy zwrotu, klient nie musi niczego wypełniać.

Mohito – Zwrot Środków

W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego przy pomocy płatności odroczonych PayPo istnieje możliwość dokonania go w sklepie stacjonarnym oraz za pośrednictwem kuriera. Jeżeli wartość zamówienia nie została jeszcze pokryta przez klienta, wówczas zostanie ona pomniejszona o wartość zwracanych towarów. Natomiast jeżeli płatność PayPo została już przez konsumenta uregulowana, wówczas zostanie zlecony zwrot środków bezpośrednio na konto bankowe. 

Po przyjęciu przesyłki zwrotnej w magazynie, zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w ciągu kilku dni i nastąpi on w taki sam sposób, jak za nie zapłacono.

Mohito – Ile Dni Na Zwrot?

W sklepie internetowym Mohito zwrot możliwy jest w terminie 30 dni momentu otrzymania zamówienia.