Jak Dokonać Zwrotu W Sklepie Mango Outlet?

Sklep internetowy Mango Outlet umożliwia zwroty towarów zakupionych online w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Wydłużony czas na odstąpienie od umowy pozytywnie wpływa na wrażenia zakupowe klientów i zachęca ich do ponownego złożenia zamówienia w sklepie.

Według europejskiego prawa, klienci online mają minimum 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania zamówienia, na skorzystanie z możliwości odstąpienia od umowy. Rezygnację tę w sklepie Mango Outlet należy zgłosić poprzez formularz odstąpienia od umowy, który wypełniony trzeba wysłać drogą elektroniczną lub pocztową. Od chwili poinformowania sprzedawcy o chęci odstąpienia od umowy, klient ma kolejne 14 dni na odesłanie zamówienia. W przypadku sklepu Mango Outlet produkty mogą zostać zwrócone w salonach stacjonarnych lub za pośrednictwem poczty. Należy jednak pamiętać, że artykuły męskie, niemowlęce, dziecięce, sportowe, plus size oraz bieliznę można zwrócić jedynie do sklepu online.

Zwracane produkty powinny zostać dobrze zabezpieczone na czas transportu i o ile to możliwe, odesłane w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem dostawy. W tym dokumencie należy zaznaczyć czy artykuły są zwracane czy mają zostać wymienione na inne. Jego wersja elektroniczna znajduje się na koncie klienta w sekcji “Moje zakupy” w zakładce “Moje konto”. Wystarczy wybrać zamówienie i wydrukować formularz zwrotu. Niezarejestrowany klient powinien przejść do zakładki “Zamówienia” i wpisać tam swój adres mailowy oraz numer zamówienia. 

Na dowodzie dostawy, który został dołączony do przesyłki, znajduje się etykieta adresowa, wystarczy ją nakleić na zwracaną przesyłkę. Adres dostawy można znaleźć również na stronie internetowej sklepu. 

W ten sposób przygotowaną paczkę można odesłać jedynie za pośrednictwem poczty. Sklep sugeruje, by w celu podniesienia bezpieczeństwa nadać ją za potwierdzeniem odbioru lub jako przesyłkę poleconą, co z kolei wpływa na podniesienie kosztów transportu. 

Zamówienie można zwrócić również we własnym zakresie w sposób, który najbardziej odpowiada konsumentowi poprzez Wygodne Zwroty: https://wygodnezwroty.pl/mangooutlet

Sklep Mango nie przyjmuje paczek zwrotnych nadanych za pobraniem oraz zaznacza, że nie pokrywa kosztów wysyłki ani zwrotu zamówień. 

Wymiana produktu na inny lub zwrot środków na konto klienta następuje w terminie od 3 do 12 dni roboczych od chwili zarejestrowania przesyłki w magazynie Mango.

Mango Outlet – Warunki Zwrotu

Po sprawdzeniu w magazynie stanu przesyłki zwrotnej, wysyłany jest do klienta mail z informacją o zwrocie środków, który zostanie zrealizowany w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Może to w zależności od banku potrwać od 3 do 12 dni roboczych.

Jeżeli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, wówczas konieczne jest podanie numeru konta do zwrotu środków. Można tego dokonać w sekcji “Zwroty” w zakładce “Moje Konto”. Niezarejestrowany klient może uzupełnić te informacje w zakładce “Zamówienia”. Po uzupełnieniu tych danych zlecony zostanie zwrot środków. Co ważne, konto bankowe powinno być w banku w tym samym kraju, w którym dostarczone zostało zamówienie. 

W przypadku zwrotu uszkodzonego produktu lub pomylonego zamówienia należy odesłać przesyłkę za pomocą poczty oraz dołączyć rachunek za opłaty pocztowe. Po weryfikacji zamówienia zrealizowany zostanie zwrot pieniędzy za artykuły oraz za koszty transportu. Sklep zaznacza, że zwrot kosztów wysyłki zostaje zlecony dopiero po zwrocie wartości zamówienia.  

Zwracane produkty powinny być w stanie idealnym – takim w jakim zostały dostarczone. Bielizna pozostaje zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej używanie oraz przymierzenie, naruszenie zabezpieczeń i metek odbiera prawo do zwrotu. Odstąpieniu od umowy nie podlegają również kolczyki ze względów higienicznych.