Deichmann - zwroty i wymiany w sklepie internetowym

Zwrot towaru zamówionego przez Internet jest możliwy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Coraz więcej sprzedających decyduje się jednak na wydłużenie tego okresu do 30, a nawet 60 dni. Jeżeli na stronie sklepu internetowego w stosownej zakładce nie znalazły się informacje o możliwości odstąpienia od umowy, wówczas czas ten zostaje automatycznie wydłużony do 365 dni.

Zwrot zamówienia złożonego w sklepie internetowym Deichmann jest możliwe w terminie 30 dni od chwili zakupu. Klient może dokonać odstąpienia od umowy w dowolnym sklepie stacjonarnym na terenie Polski w oparciu o dowód zakupu.

Deichmann umożliwia również zwrot online, wówczas konieczne jest odesłanie towaru na własny koszt na adres podany na stronie internetowej sklepu. W przesyłce powinno znajdować się podpisane odstąpienie od umowy w wersji papierowej. Jeżeli klient wybrał opcję płatności za pobraniem, musi dołączyć również numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki.

Kiedy przesyłka zwrotna dotrze do magazynu, wysłane zostanie potwierdzenie na podany adres mailowy.

Zwrot środków w zależności od sposobu odstąpienia od umowy nastąpi albo w takiej formie, w jakiej została dokonana płatność lub zostanie wykonany automatycznie na konto, z którego zrealizowano opłatę. Pierwsza forma dotyczy zwrotów w sklepie stacjonarnym, a druga sklepu internetowego przy czym odnosi się do przelewu natychmiastowego oraz karty kredytowej. W przypadku płatności za pobraniem środki są zwracane na numer konta bankowego, dołączonego do dokumentacji, znajdującej się wewnątrz przesyłki zwrotnej.

Istotną informacją jest brak narzuconego sposobu zwrotu zamówienia. Dzięki czemu klient może go dokonać w najwygodniejszy dla siebie sposób. Ponadto koszty wysyłki konsument ponosi w momencie jej nadawania, dzięki czemu może zdecydować się na najtańszą opcję. Tym samym Deichmann nie odlicza od wartości zamówienia kosztów wysyłki zwrotnej, co również jest ogromną zaletą - klient otrzymuje pełną kwotę.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Deichmann, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Deichmann zwroty i wymiana

Wymiana zakupionych produktów może zostać dokonana w dowolnym sklepie stacjonarnym na terenie Polski na podstawie paragonu, zarejestrowanego zakupu na karcie Deichmann Plus lub dokumentów dołączonych do przesyłki. Jeżeli klient decyduje się na wymianę rozmiaru lub koloru w obrębie tego samego modelu, wówczas cena produktu pozostaje zachowana. Jeśli mowa o wymianie na inny model, wtedy odbywa się ona z uwzględnieniem istniejącej różnicy w cenie.

Zamówienie złożone w sklepie internetowym Deichmann może zostać zwrócone pod warunkiem zachowania obowiązujących terminów oraz w przypadku, gdy produkty nie noszą śladów użytkowania.

Zwrot do Deichmanna może zostać odesłany za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów. Wówczas klient nie musi znać adresu wysyłki. Wystarczy, że wybierze z listy stosowny sklep oraz preferowany sposób nadania - może ona zostać zaniesiona do wybranego punktu nadania lub Paczkomatu. Zwrot do sklepu internetowego Deichmann możesz nadać tutaj: https://wygodnezwroty.pl/deichmann

Deichmann zwrot - ile dni?

W sklepie Deichmann można dokonać zwrotu w ciągu 30 dni.