Przełom w zwrotach konsumenckich
Wzmocnij konkurencyjność swojego sklepu internetowego, zwiększaj lojalność konsumentów, usprawnij i przyspiesz pracę magazynu. Dołącz do Wygodnych Zwrotów!
Brak kosztów dla sklepu internetowego za korzystanie z narzędzia
Regularność doręczania i łatwa identyfikacja zwrotów w magazynie
Budowanie świadomości marki i lojalności konsumenckiej
Nasi Klienci
Współpracuje z nami już ponad 800 sklepów internetowych, a przeszło PÓŁ MILIONA użytkowników korzysta z Wygodnych Zwrotów. Zadbaj o dodatkowe korzyści dla Twojego sklepu i Twoich klientów. Dołącz do Wygodnych Zwrotów!
Sprawdź, co konsumenci mówią o Wygodnych Zwrotach
Jak działają Wygodne Zwroty?
Wygodne Zwroty to innowacyjne i bezpłatne dla sklepu internetowego narzędzie, które usprawnia i optymalizuje proces obsługi zwrotów konsumenckich, a tym samym pomaga w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków zakupowych. Korzystając z naszej usługi z łatwością zamienisz zwrot towaru w Twoim e-sklepie w szansę kolejnej sprzedaży, zbudujesz świadomość marki i lojalność konsumencką oraz usprawnisz pracę magazynu i logistykę zwrotów. Dla konsumenta to prosty formularz, umożliwiający komfortowy zwrot towaru, a dla sklepu internetowego łatwa identyfikacja zwracanych zamówień, regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.
Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu
Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.
Spójna szata graficzna formularza
Personalizacja pól formularza
Rezygnacja z papierowych formularzy
Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo
Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL, GLS lub DPD – tak, jak im wygodnie.
Prosty i intuicyjny formularz
Bez konieczności drukowania etykiety
ponad 40 tysięcy punktów nadawczych
Zwroty trafiają do sklepu
Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.
Regularne i bezproblemowe doręczanie zwrotów
Przewidywalność i bieżąca kontrola zwrotów, zanim dotrą do magazynu
Łatwa identyfikacja zwrotów bez konieczności otwierania przesyłek
Dlaczego warto?
Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu. Postaw na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty!
Przesyłki na czas i miejsce
Zwroty docierają do magazynu sklepu z regularnością. Eliminujemy problem złego adresowania przesyłek, przesyłek wysyłanych do Paczkomatów, czy przesyłek za pobraniem.
Sprawdzone firmy kurierskie
Zwroty realizowane są za pośrednictwem wiodących na rynku firm kurierskich. Są to: Inpost (Paczkomaty 24/7), DHL (sieć DHL POP – m.in Żabka, Inmedio), a także GLS i DPD.
Łatwa identyfikacja zwrotów
Informacje zebrane od klienta w formularzu zwrotu i umieszczone na etykiecie przewozowej, ułatwiają identyfikację zwrotu już na etapie doręczenia przesyłki do magazynu sklepu – bez otwierania paczki.
Brak papierowych formularzy
Łatwa identyfikacja to nie wszystko. Personalizowany formularz zwrotu online zastąpi papierowy formularz. Klient nie musi niczego drukować, a Ty otrzymujesz informacje w momencie, gdy klient nadaje zwrot.
Elastyczne metody uruchomienia
Niezależnie od tego czy Twój sklep dopiero startuje ze sprzedażą, czy przynosi już wielomilionowe zyski, dopasujemy taką metodę uruchomienia Wygodnych Zwrotów, aby zadowoleni byli zarówno Twoi pracownicy, jak i Twoi klienci.
Odpowiedź na potrzeby Twojego e-biznesu
W formularzu możesz nie tylko zbierać informacje do identyfikacji zwrotu, ale także ankietować powody zwrotów. Integracja formularza z platformą e-commerce otwiera szereg nowych możliwości.
Modele płatności za przesyłkę zwrotną
Samo korzystanie z Wygodnych Zwrotów jest dla sklepu internetowego bezpłatne. Na ogół to także konsument opłaca całą należność za przesyłkę zwrotną. Z doświadczenia jednak wiemy, że dobrze mieć wybór, dlatego oferujemy 3 różne modele płatności za usługę kurierską. Sam zdecyduj, która najbardziej odpowiada potrzebom Twojego biznesu.
Płaci konsument - zwroty darmowe dla sklepu
Opłatę za przesyłkę w całości ponosi klient e-sklepu. Dzięki współpracy z wiodącymi firmami kurierskimi, gwarantujemy niższe ceny przesyłek.
Płaci sklep internetowy
Opłatę za przesyłkę w całości ponosi sklep internetowy. Nie martw się o koszty. Zapewniamy atrakcyjne warunki cenowe.
Płatność hybrydowa
Koszt przesyłki podzielony jest pomiędzy e-sklep, a konsumenta dokonującego zwrotu. Korzystny wariant dla obu stron transakcji.
Case studies
Wygodne Zwroty usprawniają proces obsługi zwrotów w e-commerce, a także wpływają na doświadczenia zakupowe tysięcy konsumentów każdego dnia. Sprawdź, jak nasza usługa działa w praktyce.
Przeczytaj, jak dla lidera z branży sportowej - Decathlon.pl, uruchomiliśmy naszą usługę, by zapewnić konsumentom spójne wrażenie zakupowe.
Przeczytaj całe case study
Sprawdź, jak sklep Wojas.pl dba o pozytywne doświadczenie swoich klientów, korzystając z usługi Wygodne Zwroty, zintegrowanej ze sklepem on-line.
Przeczytaj całe case study
Przeczytaj o uruchomieniu usługi Wygodne Zwroty w prostym wariancie, bez dodatkowych integracji oraz płatności za przesyłkę po stronie konsumenta, w sklepie internetowym Kazar.com
Przeczytaj całe case study
Poznaj szczegóły integracji systemu Wygodnych Zwrotów z platformą sklepową multibrandowego sklepu on-line Urbancity.pl
Przeczytaj całe case study
Przeczytaj o uruchomieniu Wygodnych Zwrotów w wariancie płatności hybrydowej za przesyłkę zwrotną w sklepie Obagstore.pl
Przeczytaj całe case study
20 minut
REKORDOWY CZAS URUCHOMIENIA WYGODNYCH ZWROTÓW DLA SKLEPU INTERNETOWEGO
+800
TYLE SKLEPÓW INTERNETOWYCH PODJĘŁO JUŻ NAMI WSPÓŁPRACĘ, A ICH LICZBA WZRASTA KAŻDEGO DNIA
+3000
TYLE PRZESYŁEK DZIENNIE NADAJĄ UŻYTKOWNICY WYGODNYCH ZWROTÓW
+40 000
TYLE PUNKTÓW NADAWCZYCH MAJĄ DO DYSPOZYCJI KLIENCI E-SKLEPÓW, KORZYSTAJĄCY Z WYGODNYCH ZWROTÓW
+500 000
JUŻ PONAD PÓŁ MILIONA KLIENTÓW SKLEPÓW INTERNETOWYCH KORZYSTA Z WYGODNYCH ZWROTÓW
Masz pytania? Porozmawiajmy
Strona nie zastąpi spokojnej rozmowy. Chcesz poznać więcej szczegółów związanych z uruchomienia Wygodnych Zwrotów w Twoim sklepie? Napisz lub zadzwoń do nas – jesteśmy do Twojej dyspozycji